MIĘDZY PSEM A PRZEWODNIKIEM

Pomiędzy psem-terapeutą a jego przewodnikiem powinna istnieć rzeczywista więź. Musi być aktywnym i rozumiejącym uczestnikiem wzajemnej komunikacji za­chodzącej pomiędzy przewodnikiem, odbiorcą terapii i nim samym. Powinien nie tyl­ko właściwie reagować na określone komendy czy sytuacje, ale także dostrzegać j i korygować niewłaściwe zachowanie dziecka. Za przykład może posłużyć historia dotycząca Darka, z którym pracowałam przed trzema laty. Miał on wówczas 16 lat i byl upośledzony w stopniu głębokim. Trudno było się z nim porozumieć, ponieważ sam nie mówił i słabo rozumiał to, co inni mu przekazywali.

Cześć! Jestem Jarek i tego bloga prowadzę z pasji, lubię dzielić się z ludźmi swoim doświadczeniem i wiedzą, a także moją pasją. Mam nadzieję, że artykuły Ci się podobają! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)